سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی حمله موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردیم یمن به تجمع مزدوران و متجاوزان که در پاسخ به تداوم حملات نظامی عربستان به این کشور صورت گرفت، دهها مزدور و متجاوز به هلاکت رسیدند.

 

 

براساس این گزارش، تجمع بزرگ مزدوران و متجاوزان سعودی در پادگان الحجف در منطقه المضاربه در جنوب استان تعز هدف حمله موشکی نیروهای یمنی قرار گرفت که منجر به هلاکت 179 مزدور و متجاوز شد.

یک منبع نظامی یمنی گفت که در بین کشته شدگان اتباعی از کشورهای خارجی و سایر کشورهای عربی حضور دارند.

این موشک بالستیک اتاق عملیات متجاوزان در پادگان الحجف مستقیما هدف قرار داد و آن را منهدم کرد.

اصابت موشک بالستیک توشکا، منجر به آتش گرفتن خودرو‌ها و انبارهای موجود در پادگان الحجف شد و این در حالی است به دلیل انفجارهای پی در پی، موجی از وحشت و نگرانی در بین متجاوزان ایجاد شده است.

تا نیمه‌های شب شنبه بالگردهای آپاچی و آمبولانس‌ها در حال انتقال اجساد و مجروحان به سمت عدن بودند.

نیروی موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین روز شنبه با 2 فروند موشک بالستیک پایگاه نظامی ماس استان مأرب و پایگاه نظامی بن یالین استان مرزی نجران را هدف گرفتند و حمله مزدوران عربستان به منطقه حید النظاره شهر صرواح استان مأرب نیز با همکاری و هماهنگی ارتش و کمیته‌های مردمی دفع شد.

نیروهای یمنی روز شنبه از موشک‌های بالستیک بومی زلزال 3 نیز برای تخریب مواضع مزدوران و متجاوزان و وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به آن‌ها استفاده کردند و با همین موشک‌ها نیز پایگاه نظامی ماس را هدف قرار دادند.

از ابتدای تجاوز عربستان به یمن تاکنون، ارتش یمن ده‌ها بار مواضع عربستان و مزدوران آن در داخل و خارج را با موشکهای بالستیک هدف قرار داده است که در پی آن ده‌ها تن از نظامیان سعودی و مزدوران این کشور به هلاکت رسیدند و تجهیزات جنگی آن‌ها منهدم شد.

تجاوز عربستان به یمن از ششم فروردین ماه سال 94 آغاز شده و در طول این مدت هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان کشته یا زخمی و ده‌ها هزار نفر نیز آواره شده‌اند و 80درصد تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است. 


[ دوشنبه 95/4/28 ] [ 4:18 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 726
بازدید دیروز: 540
کل بازدیدها: 19773091

طلایه دار