سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش جهان، پژاک در این اطلاعیه که منابع اینترنتی نزدیک به حزب حیات آزاد کردستان(پژاک) آن را منتشر ساخته‌اند، آورده است: "پژاک از خلق کرد می خواهد تا ماه‌ مبارک رمضان را به ‌عاملی در راستای ارتقا سطح مبارزات برای آزادی مبدل کنند."

این در حالی است که عبدالله اوجالان رهبر سیاسی و معنوی پ‌ک‌ک و پژاک بارها با تاکید بر مرام چپ‌گرایانه و الحادی خود در یادداشت‌هایش که اکنون به عنوان جزوات ایدئولوژیک به پیکارجویان پژاک القاء می‌شود یکی از راه‌های نجات کردها را پشت سرنهادن معتقدات مذهبی عنوان کرده بود.
گروه پژاک با "مبارک" خواندن ماه رمضان در این اطلاعیه که در باور مسلمانان نوعی اذعان به غیب و رحمت پروردگار است از مردم کردستان دعوت به "جهاد" کرده و افزوده: "باید همه در این ماه‌ با شور و حرارت فراوانی برای آزادی تلاش کنند."
آنچنان که کردستان امروز خبر داده با افزایش ضربات نیروهای کرد سپاه پاسداران به پژاک در هفته‌های اخیر، سخنگوی پژاک هموطنان کرد را تهدید به انتقامجویی کرده است.
او از مردم کردستان خواسته تا اجازه ندهند فرزندانشان توسط جمهوری اسلامی مورد سوء استفاده قرار گیرند.

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه درباره عملیات مقتدرانه سپاه علیه گروهک تروریستی پژاک گفت: در روزهای اخیر شاهد عملیات پاکسازی نیروی زمینی سپاه در منطقه شمال غرب کشوربودیم که توانست به بخش قابل توجهی از گروهک تروریستی پژاک ضربه وارد کند و این عملیات همچنان ادامه دارد تا زمانیکه مردم بتوانند در امنیت کامل در این مناطق زندگی کنند.

افراد جدا شده از گروهک تروریستی پژاک بارها اعلام کرده‌اند که این گروه همواره بر آن بوده تا از میان جوانان روستاهای مرزی ایران با ارائه وعده‌های گوناگون به تامین نیرو بپردازد.


گفتنی است گروهگ تروریستی پژاک شاخه ای از گروهک سازمان یافته "پ‌.پ‌.ک" است که در کوهستانهای قندیل عراق مستقر بوده و با حمایت گروهک "پ.پ.‌ک‌" و برخی کشورهای غربی در شمال غرب ایران دست به ترور و جنایات گسترده ای زده اند.


[ دوشنبه 90/5/17 ] [ 12:40 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 699
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761576

طلایه دار