سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامى نُجَباء اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامى نُجَباء از نخستین لحظات امروز با تدارک حمله‌ای همه جانبه به شهرک العیس و تپه‌های استراتژیک آن، بصورت کامل بر آن مسلط شدند.

 

 

العیس، تا 12 فروردین در تصرف نیروهاى مقاومت بود که تروریستهاى جبهة النصرة با یورش به این شهرک استراتژیک، آن را اشغال کردند.

پیش از این نیز رزمندگان مقاومت اسلامى نُجَباء العیس را آزاد کرده بودند و این دومین بارى است که شهرک العیس توسط آنان پاکسازى و بصورت کامل آزاد می‌شود.

العیس به جهت داشتن تپه‌های مشرف بر مناطق مجاور، استراتژیک خوانده می‌شود و تصرف این شهر به معناى امتیاز داشتن برجک مراقبت براى صیانت از مناطق هم جوار است.

بر طبق گزارش‌های رسیده از منطقه، حمله به العیس کاملاً ناگهانى و در اوج ناباورى عناصر جبهة النصرة صورت گرفت.

وى افزود: تروریست‌ها در ابتدا قصد مقاومت در برابر رزمندگان اسلام را داشتند که با مشاهده هجوم مجاهدین نُجَباء از تمامى جهات، براى عدم قرار گیرى در تله محاصره، به مناطق پست‌تر عقب نشینى کرده و العیس را بصورت کامل تخلیه نمودند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های النصره درحالى که به عقب می‌گریختند، هدف گلوله قناص ها و تک تیراندازها قرار گرفته و دها تن از آنان به هلاکت رسیدند و یا مجروح شدند.


[ سه شنبه 95/1/24 ] [ 10:35 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 534
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761411

طلایه دار