سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ یکی از مقامات بلند پایه وزرات دفاع نیجریه روزگذشته در نشستی خبری دستگیری 800 عضو گروه تروریستیت کفیری بوکوحرام در طول سه هفته اخیر را تایید کرد.

 

 

 

«رابع ابوبکر» همچنین تصریح کرد که در طول یک ماه گذشته، 11 هزار و 595 تن از کسانی که پیش از این در این گروه تروریستی فعالیت داشتند، در مناطق شمال شرقی این کشور، پس از دستگیری، آزاد شده اند.

وی در حالی این ادعا را مطرح کرد که ساعاتی پیش از آن، برخی از مقامات امنیتی-دفاعی این کشور از تعبیه کمپ های جدیدی برای عناصر دستگیر شده بوکوحرام خبر داده بودند.

به گفته این مقامات امنیتی - دفاعی نیجریه، این کمپ ها به شدت محافظت شده هستند و در مکان های امنی ساخته شده اند تا عناصر دستگیر شده بوکوحرام و دیگر گروه های تروریستی در آنها و به دور از جامعه تحت نظارت قرار گیرند.

قرار است در این کمپ ها، تروریست ها آموزش های لازم را ببینند و توانایی بازگشت به میان افراد جامعه بدون ایجاد هیچگونه تهدید و خطری، را پیدا کنند.

گروه تروریستی بوکوحرام از ابتدای فعالیت خود در نیجریه، نیجر و، چاد و مالی، جنایات بی شماری از خود بر جای گذاشته است، تا آنجا که برخی منابع آماری، تعداد کشت شدگان توسط این گروه تروریستی را بسیار بیش از کشته شدگان توسط گروه تروریستی داعش عنوان کرده اند.


[ جمعه 95/1/20 ] [ 11:59 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1303
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762934

طلایه دار