سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ پایگاه خبری المسیره لحظاتی پیش در خبری فوری از حمله موشکی به محل تجمع نیروهای مزدور سعودی در مارب خبر داد.

 

 

 

بر اساس این خبر، موشک بالستیک قاهر 1 به سمت پایگاه نیروی دفاع در منطقه "آل شبوان" استان مارب که در اشغال مزدوران سعودی و عناصر وابسته به منصور هادی رئیس جمهور فرار یمن است، شلیک شد.

این منبع در ادامه از اصابت دقیق موشک به هدف مورد نظر خبر داد. این ششمین موشک بالستیک است که به مواضع تروریست ها در دو استان جوف و مارب شلیک می شود.

در همین راستا نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سمت شهر "عسیلان" در استان شبوه را ناکام گذاشتند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

همچنین نیروهای یمنی پایگاه استراتژیک «الشبکه» که مشرف بر تنگه «باب المندب» است، را به کنترل خود در آوردند و شمار زیادی از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

گفتی است نیروهای یمنی روز گذشته یک موشک بالستیک از نوع «توشکا» را به محل تجمع مزدوران سعودی شهر "الحزم" استان الجوف یمن شلیک کردند که بر اثر اصابت این موشک، بیش از 170 تن از عناصر تروریستی هلاک و زخمی شدند.


[ چهارشنبه 95/1/18 ] [ 11:27 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776007

طلایه دار