سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان
یکی از تفریح های مردم تهران حضور در پارک ها و تفرجگاه های عمومی مانند پارک "آب و آتش" تهران است.

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، البته جمعه های پارک "آب و آتش" با حضور مختلط و نیز رفتارهای زننده ی غیر اخلاقی همراه است.

عکس های زیر به خوبی نحوه اختلاط و روابط ناپسند را در جمعه های پارک "آب و آتش" نشان می دهد.
 
 


بوستان حضرت ابراهیم یا پارک آب و آتش یکی از پارک‌های شهر تهران است. این پارک در تاریخ 1388/04/16 توسط محمد باقر قالیباف شهردار وقت تهران افتتاح گردید.

قالیباف شهردارتهران کمبود اینگونه مکان هایی که موجبات تفریح را به هر نحوی مهیا کند، می گوید:«من به عنوان شهردار تهران هنگامی که به مجموعه های تفریحی موجود نگاه می اندازم، احساس حقارت می کنم چرا که ما جایی مناسب و در شان برای تفریح مردم نداریم.»

البته شهردار تهران اخیرا در احداث یکی دیگر  از مجموعه های تفریحی اعلام کر:« مردم تهران به خاطر دارند که من از ابتدای کار و مسئولیتم در مجموعه شهرداری مرتب تاکید داشته ام که یکی از دغدغه هایم بررسی و مطالعه این موضوع است که تهران به عنوان یک کلان شهر و به عنوان ام القرای اسلام نسبت به کلان شهرهای دیگر دنیا چه چیزهایی کم دارد و باید چه ویژگی هایی داشته باشد.»


 
http://media.farsnews.com/Media/8804/ImageReports/8804140372/8_8804140372_L600.jpg
قالیباف در افتتاحیه پارک آب و آتش

آقای قالیباف که در حال حاضر خود را برای فعالیت های انتخاباتی مجلس نهم آماده می کند 21 تیرماه در افتتاح قسمتی از بوستان ولایت به انتقاد گشت ارشاد پرداخته بود و گفت:«موضوع عفاف و حجاب یک موضوع مقطعی و دستوری نیست که با دستور دنبالش کنیم. با سخت‌گیری و خشونت امکان توسعه عفاف و حجاب در جامعه امکان پذیر نیست.»

حال سئوال اینجاست آیا تنها مسائل مربوط به حمل و نقل و اقتصاد شهر تهران به شهردار تهران مربوط می شود و شهردار و شهرداری در اجرای مسائل فرهنگی هیچ وظیفه ای ندارد.

پارک "آب و آتش" دارای مساحتی بالغ بر 24000 مترمربع می‌باشد و دارای تجهیزاتی مانند چهار برج آتش و چادری 700 متری با روی گردان 370 نفری می‌باشد. این پارک در خیابان آفریقا نرسیده به چهاراه جهان کودک در منطقه مرفه نشین شهر تهران برپا شده است.

پیش از این نیز مدتی پیش در اعیاد شعبانیه مراسمی با ابتذال تمام در جشن آزادگان شهر تهران برپا شده بود.


تصاویر مراسم زننده اعیاد شعبانیه
 



 

 

 












 


[ شنبه 90/5/8 ] [ 11:33 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1072
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774817

طلایه دار