سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

روزنامه جام‌جم نوشت: 3 جوان که سن آنها 18 تا 19 سال است در پی قتل روح‌الله داداشی دستگیر و بعدازظهر روز گذشته به قتل قوی‌ترین مرد ایران اعتراف کردند.
2نفر از این 3 متهم پس از فرار از محل جنایت، در منطقه شاهین‌ویلا و مهرشهر دستگیر شدند. با انتقال این دو جوان به پلیس آگاهی، آنها اعتراف کردند عامل جنایت دوست ?? ساله آنهاست که قصد فرار از استان تهران را دارد. در پی این اعترافات، ماموران بعدازظهر دیروز ـ دوشنبه ـ عامل اصلی این جنایت را نیز دستگیر کردند.
حادثه ساعت 25/22 روز شنبه در خیابان پونه در حصارک کرج اتفاق افتاد و پس از درگیری 3 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکی رنگ با روح‌الله داداشی و فردی که او را همراهی می‌کرد، عامل جنایت با چاقویی که در دست داشت به گردن و سینه قوی‌ترین مرد ایران ضربه زد و سپس هر ? نفر از محل متواری شدند.
در پی این حادثه، حاضران در محل روح‌الله داداشی را به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال دادند که به علت شدت جراحات، وی جانش را از دست داد.
با گزارش حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و حضور ماموران در بیمارستان، موضوع به بازپرس رضایی در شعبه 21 دادسرای جنایی کرج گزارش شد و با دستور قضایی، پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با شروع تحقیقات، یکی از شاهدان عینی، شماره خودروی مهاجمان را در اختیار ماموران قرار داد. با استعلام شماره خودرو از سامانه پلیس، و شناسایی مالک آن، ماموران چند ساعت بعد ابتدا 2 نفر از مهاجمان و بعدازظهر دیروز نیز سومین متهم را دستگیر کردند.
اعتراف به جنایت
بنابراین گزارش، هر ? متهم بعدازظهر دیروز با اعتراف به درگیری عنوان کردند، داداشی را نمی‌شناختیم. ما به دلیل ترافیک با هم مشاجره کردیم و زمانی که داداشی از خودرو بیرون آمد، او را با چاقو مجروح کردیم و متواری شدیم.
در پی این اعترافات، بازپرس رضایی با صدور قرار بازداشت موقت برای هر ? متهم، آنها را برای بررسی سوابق و بازسازی صحنه جنایت در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.
سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان‌های تهران و البرز ضمن اشاره به این حادثه گفت: در تحقیقات مشخص شد سومین متهم پرونده ـ که از دیگر دوستانش بزرگ‌تر است ـ عامل اصلی این حادثه بوده است. تحقیقات نشان داد،‌ هنگام مشاجره و درگیری، داداشی که فردی آرام و نرم‌خو بود، سعی می‌کند با سعه‌صدر و بدون درگیری موضوع را پایان دهد؛ اما در این هنگام یکی از متهمان با شیء برنده‌ای که در دست داشت به وی نزدیک می‌شود و این حادثه رخ می دهد.
فقر تربیتی
سرهنگ غنی‌لو، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در ارتباط با آخرین پیگیری‌های پرونده گفت: با دستگیری هر ? متهم، در حال حاضر تحقیق در این زمینه ادامه دارد و از همان دقایق اولیه سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی کرج و سردار اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز این موضوع را به صورت ویژه پیگیری می‌کردند.
با دستگیری 3 متهم پرونده که سن آنها 18 و 19 سال است، عنوان کرده‌اند درگیری و جنایت صرفا تصادفی بوده و آنها هیچ شناختی از قوی‌ترین مرد ایران نداشته‌اند. اعتراف این 3 متهم که فقر شدید تربیتی و فرهنگی دارند، نشان می‌دهد برخلاف برخی شایعات، این جنایت با تصمیم قبلی نبوده است که در حال حاضر تحقیق در ارتباط با زوایای مختلف پرونده ادامه دارد.
خاکسپاری مرد آهنین
با دستگیری 3 متهم پرونده قتل قوی‌ترین مرد ایران، روز گذشته پیکر وی با حضور هزاران نفر از مردم، ورزشکاران و تعدادی از مسوولان از مقابل منزلش در حصارک کرج تا محل امامزاده محمد تشییع و در صحن اصلی این امامزاده به خاک سپرده شد.

قاتلان روح الله داداشی در بازداشتگاه


[ سه شنبه 90/4/28 ] [ 8:17 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 547
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761424

طلایه دار