سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ «حضرت آیت الله العظمی خامنه ای» شامگاه امروز یکشنبه 26 مهر 1394 با حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی، ضمن تفقد از خانواده شهید، شهادت آن سردار سرافراز را تبریک و تسلیت گفتند.

 

 

 

 

یکی از رخدادهای جالب این دیدار، جمله ای بود که رهبر معظم انقلاب در کنار جمله یادگاری دبیرکل حزب الله لبنان مرقوم فرمودند.

«حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله» بر قرآنی که سه سال پیش به خانم «سارا همدانی» دختر شهید همدانی هدیه کرد نوشته است: "بسم الله الرحمن الرحیم. الاخت العزیزة سارا همدانی، مع دعائی لک بالتوفیق لکل خیر و سعادة و عافیة فی الدین و الدنیا و الآخرة. نصرالله ــ صفر 1434".

رهبر انقلاب نیز امشب با ابراز علاقه به سید محبوب مقاومت، در کنار جمله او نوشتند: "رحمت و فضل الهی بر شما و بر سید عزیز نصرالله و بر شهید همدانی. سید علی خامنه ای ــ محرم 1437".

   

حضرت آیت الله خامنه ای همچنین قرآن دیگری به خانواده سردار شهید هدیه کردند.

شایان ذکر است سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه 16 مهر 1394 در سوریه به شهادت رسید. وی از فرماندهان قدیمی سپاه و از بنیانگذاران سپاه همدان بود که مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت. شهید همدانی از ابتدای جنگ تکفیری ها علیه مردم سوریه، با حضور مستشاری فعال در این کشور، مانع سقوط دمشق شد.


[ دوشنبه 94/7/27 ] [ 5:55 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 328
بازدید دیروز: 205
کل بازدیدها: 19771801

طلایه دار