سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در جریان دو عملیات جداگانه در بئر السبع، یک افسر صهیونیستی و یک شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و دهها نفر دیگر مجروح شدند.

 

 

 

 

براساس این گزارش، در تازه‌ترین عملیات ضد صهیونیستی فلسطینیان، دو جوان فلسطینی در شهر بئر السبع به گروهی از شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست حمله کرده و یک افسر و شهرک نشین صهیونیستی را به هلاکت رساند.

در جریان این عملیات، یک جوان فلسطینی به سلاح سرد به گروهی از شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در مجتمع تجاری بئر السبع حمله کرده و جوان دیگر هم اقدام به تیراندازی به سمت چندین شهرک نشین صهیونیست دیگر در ترمینال مرکزی این شهر کرد که در مجموع یک افسر صهیونیستی و یک شهرک نشین کشته شدند.

منابع خبری اعلام کردند که هر دو مجری این عملیات به شهادت رسیده‌اند.

یک شهرک نشین صهیونیست که شاهد این عملیات بوده است، تاکید کرد که یکی از جوانان فلسطینی 3 نظامی را به شدت مجروح کرد و در ‌‌نهایت یک شهرک نشین صهیونیست که در آنجا حضور داشت با صندلی به وی ضربه‌ای زده و او را بر زمین انداخت.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 4 تن از مجروحان این عملیات نظامی هستند که وضعیت دو تن از آنان بسیار وخیم است.

این درحالی است که برخی منابع خبری آمار مجروحان این عملیات را 34 نفر از جمله چند نظامی و افسر صهیونیستی اعلام کرده‌اند.

مجری عملیات بئر السبع که به هلاکت یک افسر و یک شهرک نشین صهیونیست و مجروح شدن 34 دیگر انجامید، «عاصم اعرج» جوان 20 ساله ساکن اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی بوده است.

شبکه هفت تلویزیون صهیونیستی هم در تشریج جزئیات بیشتر این عملیات گفت که جوان فلسطینی پس از حمله به یک نظامی صهیونیستی موفق شد سلاح وی را به غنیمت گرفته و به سمت شهرک نشینان و نظامیان تیراندازی کند که طی آن یک افسر صهیونیستی به هلاکت رسیده و 34 تن دیگر هم زخمی شدند.

شبکه دوم رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مجری عملیات بئر السبع یک نفر بوده است و پلیس صهیونیستی به سمت یک شهرک نشین به گمان اینکه همراه مجری عملیات است تیراندازی کرده و او را کشته‌اند.

برخی منابع هم گفته‌اند که پسر فرمانده سابق پلیس رژیم صهیونیستی در قدس نیز در میان مجروحان امروز است.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جوان فلسطینی یک قبضه سلاح ‌ام 16 و یک قبضه سلاح کلت با خود به همراه داشت که آن را از نظامیان صهیونیست به غنیمت گرفته بود.

 

 


[ دوشنبه 94/7/27 ] [ 5:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 662
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762293

طلایه دار