سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ شیعیان شمال لبنان در روستای الحوش از یکی از رزمندگان مجاهد حزب الله لبنان که پس از مدت‌ها از کما خارج شده استقبال کردند.

 

 

 

«ولاء یاسین عبدالحسین» نام این رزمنده جوان است که روز گذشته (سه شنبه 30 تیرماه ) پس از پیاده شدن از خودرویی که وی را از بیمارستان به منزلش در روستای الحوش واقع در منطقه عکار در شمال لبنان منتقل کرد؛ با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور این روستا مواجه شد.

این مجاهد حزب الله مدتی پیش در حین انجام وظیفه جهادی و مقابله با گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه جرود قلمون از ناحیه سر هدف تک تیراندازهای تکفیری قرار گرفت.

وی پس از خارج شدن از کما مدتی را در بیمارستان سپری کرد و روز گذشته درحالی که یونیفرم نظامی حزب الله لبنان را به تن داشت از بیمارستان مرخص و به منزل منتقل شد.

ولاء یاسین که اهالی الحوش به وی «شهید زنده» می‌گویند بر اثر اصابت گلوله به سرش قادر به راه رفتن و تکلم نیست و مشخص نیست که آیا توانایی حرف زدن و حرکت کردن را به دست می‌آورد یا خیر.

تک تیراندازان‌های گروه‌های تروریستی در سوریه، نقشی بسیار مهم و حائز اهمیت، در تعیین وضعیت یک نبرد و میدان رزم دارند. طی سال‌های گذشته بسیاری از نیروهای ارتش و مقاومت و مدافعان حرم، را تک تیراندازان تروریست هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.

مردم الحوش با دسته‌های گل و برنج به عنوان نماد ملی لبنان و قربانی کردن گوسفند از این شهید زنده استقبال کردند و ابراز امیدواری کردند که این رزمنده مجاهد هرچه زودتر صحت و سلامتی خود را به دست آورد.

شایان ذکر است؛ رهبر معظم انقلاب نیز در بیاناتشان از رزمندگانی که به درجه رفیع جانبازی نائل می‌آیند به عنوان شهید زنده یاد کرده‌اند.

ایشان در دیدار جانبازان و ایثارگران و خانواده‌هاى شهدا فرمودند: جانبازان هم شهداى زنده‌اند؛ شما جانبازان عزیز هم مثل شهدا هستید؛ شهید هم همین ضربه‌اى را که جانباز تحمل کرده است، او هم تحمل کرده؛ سرنوشت او پرواز و رفتن بود، سرنوشت این فعلا ماندن. خانواده‌ شهدا، پدر و مادر شهید، همسر شهید، فرزندان شهید، برادران و خواهران و خویشاوندان شهید، پدران و خواهران و همسران جانبازان باید افتخار کنند.

مقام معظم رهبری همچنین جمع خانواده‌هاى شهداى نیروهاى مسلح گفتند: شهدا کسانى هستند که از دیگران شجاعت و دلیرى بیشترى نشان دادند؛ سینه را سپر کردند، از خطر نهراسیدند و به شهادت رسیدند؛ بعضى به بهشت الهى پر کشیدند، بعضى هم جانباز شدند؛ در واقع - همان‌طور که گفته مى‌شود و تعبیر درستى است - اینها شهید زنده‌اند.


 

 

 

 

 

 


[ چهارشنبه 94/4/31 ] [ 7:47 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 338
بازدید دیروز: 540
کل بازدیدها: 19772703

طلایه دار