سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ جشن ولادت ام ابیها(س) حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور آیت الله مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده دوستداران خاندان عصمت و طهارت(ع) در حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

 

 

 

 

حرم مطهر حضرت زینب(س) شب گذشته به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) غبارروبی شد و امروز مملو از زائران و مجاورانی بود که از سراسر سوریه و دیگر کشورهای اسلامی که میلاد خجسته ولادت یاس نبی حضرت فاطمه زهرا(س) را جشن گرفتند.

حریم ملکوتی زینبی در خجسته سالروز ولادت حضرت زهرا(س) سراسر چراغانی است و جشن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان و شمار قابل توجهی از مردم سوریه در حرم مطهر حضرت زینب(س) برگزار شد.

صحن و سرای حرم مطهر عقلیه بنی‌هاشم حضرت صدیقه کبری(س) میعادگاه دلداگان خاندان عصمت و طهارت(ع) شده است که از دور و نزدیک حتی از دیگر کشور‌ها به این آستان مصفا آمده‌اند تا در جوار مضجع منور حضرت زینب(س) «یا زهرا(س)» و «یا زینب(س)» را زمزمه کنند.

شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر زینبیه و برپایی جشن و سرور، این میلاد خجسته را جشن گرفته‌اند.

مراسم شب ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) دیشب نیز با شکوه خاصی و با حضور انبوه زائران و مجاوران در حرم ملکوتی حضرت زینب(س) برگزار شد.

بنا بر این گزارش، تعدادی از علما و شیوخ حاضر در مراسم نیز با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) به همه مسلمانان، بر پایداری و مقاومت این کشور در برابر چالش‌های پیش‌رو تأکید کردند.

 

 

 

 

 


[ شنبه 94/1/22 ] [ 10:38 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1096
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762727

طلایه دار