سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی روز چهارشنبه مراسم تشییع پیکر دو تن از رزمندگان خود را که هنگام اجرای وظیفه جهادی و دفاع از مقدسات اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی بیروت برگزار کرد.

 

 

 

مراسم تشییع دو شهید والامقام، «محمد حسین برو» و «طارق عبدو جبق» با حضور باشکوه مردم ضاحیه و مناطق اطراف با شعار «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا حسین(ع)» آغاز شد.

در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام، «محمد فنیش» وزیر مشاور دولت در توسعه امور اداری، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

تشییع‌کنندگان درحالی‌که تصاویر امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، رهبران شهید حزب‌الله و مقاومت اسلامی را در دست داشتند با شعارهای زینبی و حسینی پیکر شهید محمد حسین و طارق عبدو را با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله تا روضة الشهیدین تشییع کردند.

پیکر این دو رزمنده حزب‌الله پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن همرزمانشان و اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالکریم عبید» از علما و روحانیون مبارز لبنان در روضة الشهیدین که شهید عماد مغنیه و فرزندش جهاد مغنیه در این مکان آرمیده‌اند به خاک سپرده شدند.

 


[ جمعه 93/12/29 ] [ 12:51 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19778930

طلایه دار