سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ هزاران نفر از مردم شهیدپرور ضاحیه جنوبی بیروت روز پنج‌شنبه پیکر شهید «حسن عبدالله» با کنیه "کرار" کارگردان و تصویربردار شبکه المنار را که در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید را تشییع کردند.

 

 

 

حسن عبدالله به عنوان کارگردان مستند جنگی در بخش رسانه جنگ حزب الله لبنان و شبکه المنار لبنان فعالیت می‌کرد روز چهارشنبه در نبرد نیروهای ارتش سوریه و مقاومت با تروریست‌ها در حلب زخمی شد و به شهادت رسید.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این هنرمند امروز با حضور گسترده مردم لبنان در ضاحیه جنوبی برگزار شد.

تشییع کنندگان پیکر این شهید را در تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله و با شعارهای "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" تا روضة الشهیدین تشییع کردند.

در این مراسم مسؤولان حزب‌الله و مقاومت اسلامی، سران کشوری و لشکری، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

پیکر شهید حسن عبدالله پس از اقامه نماز به امامت یکی از علمای لبنان در روضة الشهیدین و در جوار شهید عماد مغنیه، جهاد مغنیه و سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

شهید حسن عبدالله هنگام شهادت 30 سال داشت. او در شهرک عیترون در جنوب لبنان متولد شد و در کارنامه حرفه‌ای او تولید و ساخت ده‌ها فیلم مستند ثبت شده است که از جمله آن‌ها می‌تواند به «نقطه فدا شدن» اشاره کرد.

این شهید والامقام بسیاری از عملیات نظامی مقاومت اسلامی را هنگام اشغال جنوب لبنان توسط دشمن صهیونیستی، فیلمبرداری کرده است.

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 93/11/30 ] [ 10:43 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 1777
کل بازدیدها: 19778908

طلایه دار