سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مزدوران رژیم آل خلیفه شب با حمله به یکی از علمای سرشناس بحرین، وی را مورد ضرب قرار دادند.

 

 

 

 

افراد وابسته به وزارت کشور بحرین، دیشب و در جریان تظاهرات مردمی در منطقه سنابس «شیخ علی بن احمد الجدحفصی» از علمای کهنسال را مورد حمله قرار دادند.

شیخ الجدحفصی بارها از سوی مقامات رژیم آل خلیفه تهدید شده که دست از فعالیت سیاسی و حمایت از جنبش مردمی دست بردارد درغیراین صورت محاکمه و زندانی خواهد شد.

اما وی در پاسخ تأکید کرد: نمی‌توانم فرزندان خود را در صحنه‌‌ رها کرده و در خانه استراحت کنم. هرگز از انقلاب دست برنخواهم داشت تا به پیروزی یا شهادت دست یابم.

"بخش آزادی‌های دینی در سازمان دیده‌بان حقوق بشر بحرین" در این زمینه اعلام کرد: حمله به این روحانی بحرینی در چارچوب حمله روشمند و مداوم به علمای دینی مذهب جعفری در بحرین صورت می‌گیرد و گزارش‌های موثق نشان می‌دهد در حق علما به سبب پیشینه دینی و مذهبی موارد نقض گسترده‌ای روا می‌شود.

این مرکز وابسته به دیده‌بان حقوق بشر تصریح کرد: گسترش تنفر طائفه‌ای در سازمان‌های رسمی بحرین به درمان ریشه‌ای نیاز دارد زیرا تنفر طائفه‌ای از عواطف منفی به حد اقدامات مغرضانه در برخی نهادهای رسمی رسیده است و بر اساس آن با شهروندان شیعه با تبعیض و بدرفتاری و سرکوب برخورد می‌شود.

"جمعیت اسلامی الوفاق بحرین" نیز با محکوم کردن این جنایت خواستار تحقیقات فوری درباره حمله به این روحانی شد و بر مجازات عاملان این حمله تاکید کرد.

صبح امروز نیز عناصر آل خلیفه به زندان مرکزی "جو" یورش بردند و زندانیان سیاسی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

درهفته‌های اخیر شهرهای مختلف بحرین به ویژه منامه شاهد تظاهرات ضد دولتی و در حمایت از «حجت الاسلام شیخ علی سلمان» دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بوده است.

"جمعیت حقوق بشر بحرین" نیز اعلام کرد: دادگاه‌های این کشور فقط طی یک هفته حدود 263 سال و 6 ماه احکام حبس برای مخالفان و فعالان، صادر کرده‌اند و از تاریخ 24 تا 31 ژانویه، 122 مورد تظاهرات مسالمت آمیز و 67 مورد سرکوب در مناطق مختلف بحرین، ثبت شده است.

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 93/11/30 ] [ 10:40 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774002

طلایه دار