سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حمله تروریستی غروب روز گذشته به امام بارگاه (حسینیه) حضرت سکینه(س) در شهر راولپندی در نزدیکی پایتخت پاکستان، دست کم سه شهید و چهار مجروح برجای گذاشت.

 

 

 

این حادثه در ساعت 30: 6 عصر به وقت محلی زمانی روی داد که عامل انتحاری در حسینیه حضرت سکنیه(س) در منطقه شکریال در راولپندی، شهر خواهرخوانده اسلام آباد پایتخت پاکستان، خود را منفجر کرد.

این اقدام تروریستی لحظاتی بعد از برگزاری نماز مغرب صورت گرفت و به گفته شاهدان عینی، فرد مهاجم انتحاری که جلیقه انفجاری به تن داشتن، هنگامی که قصد ورود به حسینیه را داشت با مقاومت نگهبانان مواجه می‌شود و خود را منفجر می‌کند.

پلیس، نیروهای امنیتی و گروه‌های امدادرسان به صحنه انفجار شتافتند و مجروحان را به بیمارستان موسسه علوم پزشکی پاکستان در اسلام آباد انتقال دادند.

حال تعدادی از مجروحان حادثه وخیم گزارش شده است و احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد.

یکی از گروهک‌های تروریستی منشعب از گروه تحریک طالبان پاکستان موسوم به گروهک «جندالله» مسؤولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت.

روز جمعه گذشته نیز حمله تروریستی علیه نمازگزاران شیعه در شهر پیشاور 20 شهید و بیش از 50 مجروح برجا گذاشت.

روز دهم بهمن ماه جاری نیز در جریان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در شهر شکارپور ایالت سند دست کم 60 نفر کشته و ده‌ها نفر مجروح شدند.


[ پنج شنبه 93/11/30 ] [ 10:39 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 508
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761385

طلایه دار