سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی جیش الاسلام صبح امروز ـ پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه ـ شهر دمشق، پایتخت سوریه را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد.

 

 

 

شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری با تایید این گزارش داد: ده‌ها گلوله خمپاره به مناطق مختلف دمشق پایتخت سوریه اصابت کرد.

«زهران علوش» فرمانده جیش الاسلام روز گذشته در صفحه توئیتر خود اعلام کرد به دلیل پیشروی‌های روز به روز ارتش سوریه در مناطق شرقی این کشور و اجبار این گروه به عقب نشینی از مواضع خود، این گروه نیز تصمیم دارد برای گرفتن انتقام از دولت، شهر دمشق را مورد هدف حملات موشکی خود قرار دهد.

وی مناطق نظامی و پادگان‌های دمشق، قرارگاه‌های را اصلی‌ترین هدف‌های حملات توپخانه‌ای و موشکی عنوان کرده اما از صبح امروز دهها گلوله خمپاره به مناطق مسکونی دمشق اصابت کرده است.

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: منابع مخالفان سوری از شلیک 50 گلوله خمپاره به سوی مناطق مختلف دمشق خبر دادند و فرمانده گروه تروریستی جیش الاسلام اعلام کرده که این حملات همچنان ادامه خواهد یافت.

منابع خبری اعلام کردند در این حملات تا کنون 2 تن از شهروندان سوری شهید و بیش از 10 نفر زخمی شده‌اند.

گفتنی است چند هفته پیش نیز جیش الاسلام برای گرفتن انتقام از ارتش دست به موشکباران مناطق مسکونی شهر دمشق زد که در نتیجه آن ده‌ها شهروند غیرنظامی سوریه کشته شدند.


[ پنج شنبه 93/11/16 ] [ 11:13 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 493
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775679

طلایه دار