سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) –ابنا- گروهی از جوانان ترکیه ای مقیم آلمان با برگزاری نشستی تخصصی به بررسی و بازخوانی نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی پرداختند.

 

 

 

این نشست که با سخنرانی «محمد آوجی» از روحانیون شناخته شده ترکیه ای آلمان همراه بود، در مرکز فرهنگی قرآن و اهل بیت (ع) برلین برگزار شد.

روحانی برجسته مقیم آلمان در این نشست با بیان این که این نامه، نامه ای است که توان لازم برای ایجاد نقطه عطف در جهان اسلام و شناخت اروپا از مسلمانان و اسلام را دارد، گفت: این نامه در حال معرفی عظمت اسلام و ارزش های جهانی آن به جهانیان است. این نامه فراخوانی است برای زنده شدن، برای بازفهمی حقایق جهان و دعوتی است برای یافتن ارزش هایی انقلابی. همچنان که در انقلاب اسلامی ایران افقی نو و جدید در برابر دیدگان جهانیان ایجاد شد، با این نامه نیز افق هایی جدید در برابر چشم جهان غرب باز خواهد شد. در حقیقت این نامه اشاره ای به ورود به مرحله جدیدی از اندیشه احیا در جهان است.

«آوجی» در ادامه با اشاره به تفاوت های موجود در نوع اندیشه آیت الله خامنه ای و سایر رهبران و سران کشورهای جهان تصریح کرد: این نکته نیز قابل توجه است در حالی که تمام رهبران و سران کشورهای مختلف تنها با تسلط بر افراد و زورگویی در حال حکومتند، اما آیت الله خامنه ای همه را به اندیشه و تفکر در مسائل بنیادین فرا می خواند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های حکومت اسلامی همین دعوت به اندیشه و حکمت است، در حالی که حکومت های امپریالیستی و استعمارگر همواره انسانها را به بی خیالی و فساد اخلاقی دعوت می کنند تا در پناه بی خبری حاصل از آن به استثمار انسان ها بپردازند.


[ چهارشنبه 93/11/15 ] [ 8:31 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19761747

طلایه دار