سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس؛ آمار منتشر شده نشان می دهد در ماه می در مجموع 6 میلیون نفر از کاربران فیس بوک ترجیح دادند عضویت خود در این سایت را متوقف کرده و اطلاعات مربوط به خود را به طور کامل حذف کنند.
فیس بوک در ماه گذشته از عضویت 11.8 میلیون کاربر جدید خبر داد. اما تعداد اعضای جدید این سایت در ماه آوریل 13.9 میلیون و در ماه قبل از آن 20 میلیون نفر بود و همین مسئله نشان می دهد روند عضویت افراد جدید در این سایت هم کند شده است.
نکته جالب دیگر آن است که اگرچه تعداد کاربران فیس بوک در آستانه رسیدن به 700 میلیون نفر است، اما تعداد کاربران این سایت در آمریکا در حال کاهش است. چنانچه گفته شد تعداد کاربران فیس بوک در ماه می تنها در آمریکا 6 میلیون نفر کمتر شده است.
فیس بوک در ابتدای ماه می 149.9 میلیون نفر کاربر داشته که در پایان این ماه به کمتر از 149.4 میلیون نفر رسیده است. در کانادا و انگلیس هم به ترتیب 1.52 میلیون نفر و 100 هزار نفر از تعداد کاربران فیس بوک کاسته شده است.
کارشناسان معتقدند بی‏توجهی فیس بوک به لزوم حفظ حریم شخصی کاربران و احترام به حقوق و دغدغه های آنان علت اصلی این کاهش تعداد کاربر است.
مشکلات امنیتی این سایت و نفوذ مکرر هکرها و ویروس نویسان و سرقت اطلاعات شخصی کاربران از جمله دیگر مشکلات فیس بوک است.


[ سه شنبه 90/3/24 ] [ 7:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 971
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762602

طلایه دار