سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای ارتش عراق در ماه اکتبر اکثر مناطق ضلوعیه را از دست تروریست‌های تکفیری داعش خارج کرده بودند ولی این تکفیری‌ها دوباره در یک پاتک اراضی از دست داده را به تصرف خود درآوردند.

 

 

 

 

براین اساس، نیروهای ارتش عراق تهاجم تازه خود را از دو روز گذشته شروع کرده و در چند جبهه مواضع داعش را مورد حمله قرار داده و یک رشته روستا در جنوب ظلوعیه را تصرف کردند.

در همین حال منابع امنیتی و نظامی کردند که نیروهای عراق پس از عملیات نظامی که در جریان آن چند منطقه را تحت کنترل خود درآوردند وارد ضمن ورود به منطقه ضلوعیه فرودگاه ضلوعیه را نیز آزاد کردند.

تکفیری‌های داعش که متحمل تلفات شدید از دور تازه حملات ارتش عراق متحمل شده‌اند برای بالابردن روحیه عناصر خود روی به جنایت‌های وحشیانه آورده‌اند.

این گروه تروریستی، در جدیدترین جنایت خود اقدام به اعدام دو تن از سربازان ارتش کرده است.

این دو سرباز که در ضلوعیه به اسارت داعش درآمده‌اند با شلیک مستقیم گلوله به شهادت رسیدند.

گروه تکفیری داعش که نامی از این دو سرباز منتشر نکرده اعلام کرده این دو سرباز شیعه بوده و به مجازات مرگ با شلیک مستقیم گلوله محکوم شده‌اند.

ضلوعیه یک شهر استراتژیک است که استان دیاله در شرق عراق را به استان صلاح الدین در شمال وصل می‌کند.

نیروهای عراق روز یکشنبه تحت حمایت قبایل سنی در شهر ضلوعیه واقع در شمال بغداد پیشروی کردند و این پیشروی تلاش تازه‌ای برای بیرون راندن گروه داعش از شهر محسوب می‌شود.

نیروهای ارتش عراق روز یکشنبه سرانجام از سمت شمال و تحت حمایت نیروی هوایی وارد شهر ضلوعیه شدند و فرودگاه ضلوعیه را به کنترل خود درآوردند.

یک افسر ارتش نیز با تایید این خبر گفت: نیروهای مسلح وارد ضلوعیه شده و در حال تحکیم مواضع خود هستند.

 

 


[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 222
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19761853

طلایه دار