سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ رژیم صهیونیستی صبح امروز منزل شهید «عبدالرحمن الشلودی» که عملیات زیرگرفتن صهیونیست‌ها را با خودروی خود در بیت المقدس انجام داده بود، ویران کرد.

 

 

 

نیروهای رژیم صهیونیستی از ساعت یک بامداد خانه این شهید را که در یک مجتمع چهار طبقه در «حی سلوان» بیت المقدس است، به محاصره در آورده، ساکنان را بیرون کرده و پس از آن این خانه را منفجر کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور ویران کردن خانه فلسطینی‌هایی را که دست به عملیات ضد صهیونیست‌ها می‌زنند، صادر کرده و با این کار سعی می‌کند آن‌ها را از بیت المقدس بیرون کرده و مانع ادامه چنین حملاتی شود.

عبدالرحمن الشلودی حدود 3 هفته پیش در عملیاتی چند صهیونیست را زیر گرفت، در این عملیات یک صهیونیست کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

در همین حال، نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته 14 تن از اعضای خانواده 2 فلسطینی مسوول عملیات شهادت طلبانه در این کنیسه را بازداشت کردند.

در عملیات شهادت طلبانه 2 فلسطینی که بامداد امروز در منطقه هارنوف با استفاده از سلاح سرد و گرم روی داد، دست کم 5 صهیونیست کشته و 9 صهیونیست دیگر زخمی شدند.

این عملیات شهادت طلبانه در واکنش به اقدام شهرک نشینان تندرو در به دار آویختن «یوسف الرمونی» جوان فلسطینی در قدس به وقوع پیوست.

فلسظینی‌ها چنین اقدام‌هایی را پاسخی طبیعی به زورگویی‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و همچنین شهرک نشینان صهیونیست در حق مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و حمله به بیت المقدس و محروم کردن فلسطینی‌ها از ورود به مسجد الاقصی می‌دانند.

 

 

 

 


[ چهارشنبه 93/8/28 ] [ 6:11 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 1277
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19777100

طلایه دار