سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ آمریکا از دستیابی کردهای کوبانی به کمک‌های ریخته شده از طریق هوا برای آن‌ها خبر داد اما دستیابی عناصر داعش به بخشی از این کمک‌ها را تکذیب نکرد.

 

 

 

 

وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» اعلام کرد بیشتر کمک‌های نظامی که در نزدیک عین العرب (کوبانی) به زمین ریخته شد، به دست نیروهای کرد رسیده است. این در حالیست که تصاویر منتشر شده در اینترنت نشان می‌دهد برخی از عناصر داعش در حال حمل بخشی از این کمک‌ها هستند.

براساس این گزارش، روز دوشنبه حدود 27 محموله حاوی سلاح‌های سبک، مهمات و سایر وسایل جنگی با هواپیماهای سی130 آمریکا برای نیروهای مدافع کوبانی ریخته شد.

قرار بود این کمک‌ها به دست نیروهای کرد در کوبانی برسد اما تصاویر منتشر شده در اینترنت شماری از عناصر افراطی داعش را نشان می‌دهد که به بخشی از آنچه گمان می‌رود کمک‌های آمریکا باشد دست یافته‌اند.

فعالان گروه دیدبان حقوق بشر سوریه در انگلیس هم گفتند که عناصر داعش به یک محموله دست پیدا کرده‌اند.

«جان کربی» سخنگوی پنتاگون تاکید کرد: سلاح‌ها و مهماتی که در این تصاویر دیده می‌شود از جمله تسلیحاتی است که (برای کردهای کوبانی) ریخته شده است، بعید نیست این تسلیحات و مهمات بخشی از کمک‌ها باشد. در حال بررسی این مسئله هستیم.

خبرهای رسیده از کوبانی نشان می‌دهد کرد‌ها توانستند جلوی حمله تروریست‌های داعش را که پس از وقوع دو انفجار انتحاری علیه مواضع کرد‌ها روی داد، بگیرند.

تکفیری‌ها قصد داشتند از طریق این حملات به مرکز شهر نفوذ کنند. بر همین اساس درگیری‌های شدیدی بین طرفین روی داد که بر اثر آن شما زیادی‌ از داعشی‌ها کشته شدند.

 


[ چهارشنبه 93/7/30 ] [ 11:54 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 845
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762476

طلایه دار