سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ مردم انقلابی یمن با وجود انفجار انتحاری خونبار که منجر به شهادت 43 تن از شیعیان حوثی شد با برگزاری تظاهرات گسترده تاکید کردند از انقلاب خود حمایت می‌کنند. 

 

 

 

 

 

 



براساس این گزارش، یک تروریست انتحاری امروز خود را در میان مردم و نیروهای امنیتی حوثی منفجر کرد که منجر به شهادت 43 تن و زخمی شدن 150 تن شد که بیشتر قربانیان و مجروحین کودک هستند شده است.

قربانیان کسانی بودند که در راه میدان التحریر بودند تا در تجمع مردمی شرکت کنند. این در حالی است که ابتدا قرار بود مردم در میدان السبعین تجمع کنند، میدانی که نزدیک سفارت عربستان و امارات و نیز نزدیک ساختمان ریاست جمهوری یمن است با این حال تصمیم رهبران مردمی تغییر کرد و مردم در میدان التحریر تجمع کردند هر چند به سبب خلأ امنیتی حادثه تروریستی رخ داد.

میدان التحریر درست در قلب صنعاء قرار دارد و ورودی‌های متعدد دارد و به همین علت زیر نظر گرفتن آن مشکل است.

با این حال مردم یمن کاملا با آگاهی و آرامش تجمع کردند و این انفجار‌ مرگبار نتوانست آنان را از تصمیم و اراده خود برای حمایت از انقلاب خود منصرف کند.

 انفجار امروز بعد از تهدید اخیر گروه تروریستی القاعده صورت گرفته است به ویژه اینکه القاعده پیش از این مسئولیت بسیاری از انفجار‌ها علیه تظاهرکنندگان طرفدار انصارالله را در تعدادی از مناطق یمن به خصوص منطقه عمران و صنعاء به عهده گرفته است.

 

مردم انقلابی یمن معتقدند «احمد عواد بن مبارک» که از طرف «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور این کشور به سمت نخست وزیری انتخاب شده معیار‌ها و شاخصه‌های لازم را نداشته است و پس از کناره‌گیری او، هم‌اکنون احزاب و گروه‌های مختلف در حال رایزنی برای تعیین نخست وزیر جدید هستند.

 


[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 9:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 742
کل بازدیدها: 19773299

طلایه دار