سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ روز گذشته تابلوهایی در خیابان‌های غزه نصب شده بود که از قرارداد «وفاداری با آزادگان2» به منظور مبادله اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی با نظامیان اسیر صهیونیستی و اجسادی که در دست گردان‌های قسام است، سخن می‌گفت.

 

 

 

 

در این تابلو تصویری از «شائول ارون» که به اسارت گردان‌های قسام درآمده وجود داشت.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های قسام شامگاه روز یکشنبه 20 ژوئن گذشته از اسارت این نظامی صهیونیستی خبر داد.

«ارون» دومین نظامی صهیونیستی پس از شالیت است که به اسارت مقاومت در می‌آید. رژیم صهیونیستی در آن زمان مدعی بود که شالیت کشته شده و قسام جسد وی را در اختیار دارد.

همچنین در این تابلو‌ها و در کنار عکس ارون جای عکسی دیگر قرار داده شده و در داخل آن علامت سؤال گذاشته شده است که این مسأله به احتمال اسارت یک نظامی دیگری صهیونیستی به دست گردان‌های قسام در غزه اشاره دارد.

در همین حال منابع فلسطینی تاکید کردند که اسرای فلسطینی به طور جدی از قرارداد مبادله اسرایی دیگر با رژیم صهیونیستی سخن به میان می‌آورند و حرف و حدیث‌ها از اسارت یک نظامی صهیونیستی توسط قسام حکایت دارد.

در همین راستا، برخی رهبران قسام اخبار منتشر شده در این راستا را نه تکذیب و نه تایید کرده‌اند اما یک منبع فلسطینی نیز اعلام کرده که مردم به زودی اخبار غافلگیر کننده‌ای در مورد قراداد مبادله اسرا خواهند شنید که اکنون نمی‌توان در مورد آن بیشتر توضیح داد.


[ شنبه 93/7/12 ] [ 11:23 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 564
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775750

طلایه دار