سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان و اهالی منطقه "شقرا" در نبطیه لبنان روز گذشته پیکر شهید «مهدی منیف عطوی» با کنیه "نور الحسین" را که در حین انجام وظیفه جهادی به شهادت رسید تشییع کردند.

 

 

 

 

مراسم تشییع پیکر این شهید با حضور رزمندگان حزب‌الله و اهالی شقرا و دیگر مناطق اطراف از مقابل منزلش با اشعار زینبی و حسینی آغاز و پس از عبور از خیابان‌های منطقه شقرا به گلزار شهدا رسید.

در مراسم تشییع پیکر شهید مهدی منیف عطوی، گروه پیشاهنگان امام مهدی (عج)، «حسن فضل الله» نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان، «سید محمد علی الامین» امام جماعت منطقه شقرا، نماینده سیداحمد صفی الدین مسؤول حزب الله در بیروت، سران کشوری و لشکری، شخصیت‌های دینی، سیاسی و اجتماعی و طرفداران مقاومت اسلامی حضور داشتند.

پیکر این شهید جوان با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله با شعار «لبیک یا زینب(س)» و «لبیک یا حسین (ع)» بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌های شقرا را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید.

پیکر شهید مهدی منیف عطوی پس از ادای مراسم تکریم و قسم خوردن رزمندگان حزب‌الله و اقامه نماز به امامت «سید محمد علی الامین » امام جماعت شقرا در گلزار شهدا و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

 


[ جمعه 93/6/7 ] [ 8:19 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 400
بازدید دیروز: 637
کل بازدیدها: 19776223

طلایه دار