سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

Shahid (8)

 پیش از ظهر امروز در سالروز شهادت امام صادق(ع)، مراسم تشییع پیکر پاک شهید غلامعلی گنجی و شهید غلامعلی پناهی شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) از مقابل سپاه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر به سمت امامزاده عقیل(ع) برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان اسلامشهر صبح امروز پیکر شهیدان غلامعلی پناهی و غلامعلی گنجی را به دست تروریست‌های تکفیری در دفاع از حرم دختر امام حسین (ع) که در سوریه به شهادت رسیده بودند را از مقابل سپاه ناحیه سید‌الشهدا اسلامشهر تشییع نمودند.

این شهیدان مدافع حرم که به صورت داوطلبانه به کشور سوریه عزیمت نموده بودند از اتباع کشور افغانستان و ساکن شهرستان اسلامشهر بودند که در چند روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور اسلامشهر و مسئولین ارگان‌ها و نهادهای شهرستان در مراسم باشکوه تشییع این دو شهید بار دیگر عطر و بوی کربلایی به این شهر بخشید و وفاداری مردم این منطقه و آرمان‌های والای شهدا و اسلام را به نمایش گذاشت.

پیکر این شهدا پس از اقامه نماز میت توسط حجت‌الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در جوار دیگر شهدای گلزار امامزاده عقیل (ع) تدفین و به خاک سپرده شدند.

قابل ذکر است امام جمعه فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلامشهر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و بسیجیان در مراسم تشییع این دو شهید بزرگوار تشکر و قدردانی نمودند.

قابل ذکر است مراسم بزرگداشت دو شهید بزرگوار که هر دو نسبت فامیلی نزدیک با هم دارند متعاقبا اعلام می‌گردد، تاکنون چهار شهید بزرگوار در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) در شهرستان اسلامشهر تدفین و به خاک سپرده شده‌اند.

Shahid (1) Shahid (2) Shahid (3) Shahid (4) Shahid (5) Shahid (6) Shahid (7) Shahid (8) Shahid (9) Shahid (10) Shahid (11) Shahid (12) Shahid (13) Shahid (14)

 


[ جمعه 93/5/31 ] [ 11:53 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 597
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774342

طلایه دار