سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ گردان‌های مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که بعد از نماز جمعه امروز 7 جاسوس اسرائیل را اعدام کرده است.

 

 

 

 

 

شاهدان و یک پایگاه اینترنتی طرفدار حماس اعلام کردند افراد مسلح نقابدار این افراد را که سر آن‌ها پوشیده و دستانشان نیز بسته بود در برابر نمازگزاران مقابل یک مسجد به ضرب گلوله کشتند.

گردان‌های مقاومت همچنین صبح امروز جمعه 11 جاسوس اسرائیل را اعدام کرد.

یک پایگاه امنیتی فلسطینی نزدیک به حماس نیز دیروز اعلام کرد که مقاوت فلسطین 7 جاسوس را که برای اسرائیل جاسوسی می‌کردند دستگیر و 3 جاسوس دیگر را نیز اعدام کرد.

بدین ترتیب جاسوس‌های اعدامی اسرائیل در غزه طی 2 روز گذشته به 21 نفر رسید.

این جاسوس‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و ارسال آن‌ها به صهیونیست‌ها سعی در وارد کردن ضربه اطلاعاتی به نیروهای مقاومت را داشتند.

این در حالی است که گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از به شهادت رسیدن 3 تن از فرماندهان خود در حملات هوایی اسرائیل به منزل آنان در تل السلطان خبر داد.

این 3 فرمانده برجسته حماس محمد ابوشماله، محمد برهوم و رائد العطار نام داشتند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در شرق رفح به شهادت رسیدند.

العطار در عملیات ربودن گلعاد شالیت در سال 2006 مشارکت داشت و اسرائیل پیش از این در جریان حمله به غزه تلاش کرده بود که العطار را به شهادت برساند.


[ جمعه 93/5/31 ] [ 11:30 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761038

طلایه دار