سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت (ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع جنازه سه تن از فرماندهان جنبش مقاومت حماس که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند در نوار غزه برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

هزاران فلسطینی روز پنج‌شنبه در مراسم تشییع پیکر «محمد ابوشماله»، «رائد العطاّر» و «محمد برهوم» شرکت کردند.

این سه تن از فرماندهان گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس بودند و در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه تل السلطان در رفح شهید شدند.

در این مراسم که از مسجد العوده در رفح شروع شد افراد زیادی از اقشار مختلف جامعه فلسطین همچون نمایندگان و اعضای طیف‌های گسترده‌ای از جناح‌های سیاسی فلسطین شرکت کردند.

افزون بر این مراسم، مردم فلسطین برای مرگ هفت تن دیگر که در حملات بی‌امان رژیم اسرائیل به غزه جان خود را از دست دادند عزاداری کردند.

حماس اعلام کرد شهادت این سه فرمانده روحیه فلسطینیان و جنبش مقاومت را تضعیف نخواهد کرد و رژیم اسرائیل هزینه کشتار آن‌ها را خواهد پرداخت.

رژیم غاصب صهیونیستی ادعا می‌کند این سه فرمانده نفش مهمی در توسعه توانمندی‌های نظامی حماس در سال‌های اخیر ایفا کردند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته ترور سه تن از فرماندهان گردان‌های عزالدین القسام را سرویس‌های اطلاعاتی و ارتش این رژیم تبریک گفت و  با تمجید از همکاری «شین بت» و ارتش رژیم صهیونیستی، گفته است که عملیات در نوار غزه «تا رسیدن به آرامشی پایدار، ادامه می‌یابد.»

جنگنده‌های رژیم اسرائیل از 17 تیر (8 ژوئیه) مناطق متعددی در نوار غزه را بمباران و خانه‌ها را تخریب و خانواده‌های فلسطینی زیادی را زیر آوارها مدفون کرده اند.

حملات رژیم اسرائیل به غزه نزدیک به 2089 کشته و 10482 نفر مجروح بر جای گذاشته است.

 


[ جمعه 93/5/31 ] [ 1:6 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 343
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761220

طلایه دار