سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز حملات تاکنون به 1745 نفر رسیده است و 9200 نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

 

 

 

 

398 کودک، 207 زن و 74 نفر از افراد سالمند از جمله شهدای حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی هستند و 9080 نفر دیگر شامل 2744 کودک و 1750 زن نیز براثر این حملات زخمی شده‌اند.

رژیم صهیونیستی نیز تاکنون به هلاکت رسیدن 64 تن از نظامیان خود را در حملات زمینی تأیید کرده است. علاوه بر این در حملات موشکی حماس به سرزمین‌های اشغالی نیز سه غیر نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند.

خشونت‌ها در مرز غزه میان نیروهای حماس و نظامیان اسرائیلی همچنان ادامه دارد و هر دو طرف قول داده‌اند تا زمانی که به اهدافشان دست نیابند، به حملات ادامه دهند.

حماس دبیرکل سازمان ملل را مسئول کشته شدن 120 فلسطینی دانست

جنبش حماس شنبه اعلام کرد:‌بان کی مون بخشی از مسئولیت اقدام رژم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهر رفح در جنوب نوار غزه در روزهای جمعه و شنبه و کشتن 120 فلسطینی را برعهده دارد.

نماینده برنامه جهانی غذا: اوضاع غزه فاجعه‌بار است

نماینده برنامه جهانی غذا گفت اوضاع منطقه غزه فاجعه بار است.

پابلو رکالده در گفتگو با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار درباره کمبود شدید غذا و آب در غزه گفت اوضاع این منطقه فاجعه بار است. بیش از چهارصد هزار نفر آواره شده‌اند و امدادگران به سختی می‌توانند به آنان کمک کنند. کمبود آب موجب بحران انسانی در غزه شده است. در بیشتر اردوگاه‌ها و مدارس سازمان ملل آب قطع شده است.

بیش از 150 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌‌اند

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با اعلام هلاکت بیش از 150 نظامی صهیونیست اعلام کرد فقط در آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از 30 نظامی صهیونیست در کمین رزمندگان این گردان‌ها در شرق محله شجاعیه به هلاکت رسیدند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی

شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد، شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند و اسامی نظامیان صهیونیست را که در درگیری‌های غزه کشته شده‌اند فریاد زدند و نمازگزاران به مقابله با آن‌ها پرداختند.

پزشک نروژی فعال در غزه: اتحادیه اروپا اسرائیل را تحریم کند

پزشک نروژی فعال در غزه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی با استفاده از حمایت‌های آمریکا به نسل کشی در غزه ادامه می‌دهد از اتحادیه اروپا خواست تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه اسرائیل اعمال کند.

اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت سربازناپدید شده خود

خبرگزاری فرانسه به نقل از ارتش اسرائیل اعلام کرد سرباز اسرائیلی که از روز جمعه ناپدید شده بود، مرده است.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: نیروهای مقاومت فلسطینی شهرهای صهیونیست نشین حیفا، تل آویو و اشدود را هدف موشک قرار دادند.

کاهش قدرت بازدارندگی ارتش اسرائیل

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی یوزی لاندائو گفت: «ارتش اسرائیل به غزه حمله کرده است اما هنوز در صدمه زدن به حماس به موفقیتی دست نیافته است. قدرت بازدارندگی نیروهای نظامی اسرائیل به شکلی قابل توجه تحلیل رفته است.»

ورود هیئت مذاکره کننده فلسطینی برای آتش بس غزه، به قاهره

یک هیئت ارشد فلسطینی شنبه برای گفتگو درباره آتش بس در نوار غزه وارد قاهره شد.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی اعلام کرده نمایندگانش را به این گفتگو‌ها اعزام نخواهد کرد.

به گزارش شبکه? تلویزیونی سی ان ان؛ رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن تاکید بر اینکه حماس ناقض آتش بس نبود، گفت: هرگونه اقدام این جنبش برای آتش بس منوط به اقدام رژیم صهیونیستی در برداشتن محاصره? غزه است.

همچنین به گزارش شبکه تلویزیونی النیل مصر، هیئتی از نمایندگان جاکوب زوما رئیس جمهور آفریقای جنوبی با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و درباره اوضاع نوار غزه گفتگو کردند. در این دیدار بر لزوم آتش بس فوری در نوار غزه و اهمیت پایبندی به آتش بس بشردوستانه برای جلوگیری از ادامه کشتار فلسطینیان تاکید شد.

تظاهرات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف

چندین هزار نفر در حمایت از فلسطینیان و در اعتراض به تهاجم خونین ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه در برابر کاخ سفید در واشنگتن تظاهرات بر پا کردند.

هزاران تن از مردم شیلی، موزامبیک، مالزی، فرانسه، آلمان، سوئیس، ونزوئلا هم با برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و مخالفت با عملیات نظامی این رژیم در غزه، خواستار پایان یافتن حملات هوایی و کشتار غیرنظامیان در غزه شدند.

هزاران نفر از اعراب فلسطین اشغالی شنبه در تظاهراتی مسالمت آمیز در شهر طمره نزدیک عکا در شمال فلسطین اشغالی با ساکنان نوار غزه ابراز همبستگی و حمله نظامی رژیم صهیونیستی را به غزه محکوم کردند. شماری از شخصیت‌های ملی و رسانه‌ای اردن در امان برای اعلام همبستگی با شبکه الاقصی تجمع کردند. این تجمع بعد از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مقرهای شبکه الاقصی در نوارغزه برگزار شد.


اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت سرباز خود

خبرگزاری فرانسه به نقل از ارتش اسرائیل اعلام کرد سرباز اسرائیلی که از روز جمعه ناپدید شده بود، مرده است.

به آتش کشیدن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی

منابع فلسطینی اعلام کردند؛ جوانان فلسطینی یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را به وسیله کوکتل مولوتوف آتش زدند. 
به گزارش شبکه تلویزیونی القدس؛ جوانان فلسطینی عملیات کمینی در راه نیروهای ارتش اسرائیل توانستند یک خودروی نظامی آن‌ها را به وسیله کوکتل مولوتوف به آتش کشند.

شهادت 12 فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی

منابع پزشکی روز یکشنبه از شهادت 12 فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری فرانسه از غزه به نقل از منابع پزشکی گزارش داد نه نفر در شهر رفح و سه نفر دیگر در مرکز غزه شهید شدند.

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 1745 نفر افزایش یافت

شبکه تلویزیونی الاقصی لحظاتی به نقل از وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد شمار شهدای فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تاکنون به 1745 نفر رسیده است. در این حملات که همچنان ادامه دارد، 9200 نفر زخمی شده‌اند.

آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین به صدا درآمد
شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی گزارش داد آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوارغزه به صدا درآمد.

شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند

شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی یورش بردند و اسامی نظامیان صهیونیست را که در درگیری‌های غزه کشته شده‌اند فریاد زدند و نمازگزاران به مقابله با آن‌ها پرداختند.

اعتراف یک فرمانده ارشد ارتش صهیونیستی به توان بالای مقاومت فلسطین

یک فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی که فرماندهی یکی از تیپ‌های ویژه ارتش صهیونیستی در جنگ غزه را بر عهده دارد اعتراف کرد توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در غزه بسیار بالا است. 
غسان علیان فرمانده عرب تبار «تیپ نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی» موسوم به (تیپ گولانی) تاکید کرده است نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با مقاومت سرسختانه فلسطینیان در غزه روبرو شده‌اند. 
به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم از قدس، غسان علیان که چند روز قبل به دست نیروهای مقاومت فلسطین در غزه زخمی و در بیمارستان بستری شد خاطر نشان کرد در غزه با یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های دفاعی روبرو شده‌ایم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ یکشنبه 93/5/12 ] [ 8:56 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 741
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19774486

طلایه دار