سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سؤال همیشگی مردم استان الرقه سوریه این است که گروه تروریستی داعش جنازه افرادی که اعدام می‌کند در کجا به خاک می‌سپارد؟، چرا که سرنوشت عده‌ی زیادی از افرادی که به طور مستقیم اعدام شده و پس از زندانی شدن کشته می‌شوند نامعلوم مانده است.

 

 

 

 

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) که هفته گذشته نام خود را به دولت خلافت اسلامی تغییر داده و «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه را به عنوان خلیفه مسلمین جهان معرفی کرده است از زمان حضور خود در سوریه جنایات بی‌شماری علیه ملت سوریه مرتکب شده‌اند و برای جنایات وحشیانه این گروه‌ که پا را از حیوانیت هم فراتر نهاده‌اند، پایانی نیست.

فعالان شبکه‌های اجتماعی درباره افرادی که به صورت دسته‌جمعی اعدام می‌شوند به اطلاعاتی دست یافته بودند اما معمای مکان دفن این افراد از زمان آغاز بحران سوریه بی‌پاسخ‌ مانده بود تا اینکه روز گذشته در ویدیویی پاسخ این معما روشن شد.

در فیلم منتشر شده عناصر داعش افرادی که بعضاً از سربازان ارتش سوریه، مردم استان الرقه، گروه تروریستی جبهه‌النصره و دیگر گروه‌های تروریستی هستند را پس از اعدام دفن نمی‌کنند بلکه آنان را از یک پرتگاه بسیار بلند به پایین پرتاب می‌کنند.

طبق اطلاعات به‌دست آمده در این فیلم، جلادان داعش در میدان اعدام الرقه، سه نفر را که جرم آنان ذکر نشده به ضرب مستقیم گلوله اعدام می‌کنند.

در ابتدای این ویدیو سه متهم که سر و صورت آنان به‌ وسیله پلاستیک مشکی ناشناس پوشیده شده است نشان داده می‌شود که توسط جلادان داعش به ضرب گلوله به قتل می‌رسند، سپس در قسمت دیگری از فیلم اعضای داعش اجساد آنها را به منطقه‌ای که به "الهوته" معروف است منتقل کرده و تکبیر گویان داخل گودالی بسیار عمیق پرتاب می‌کنند.

 

 


[ یکشنبه 93/4/15 ] [ 3:15 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 638
کل بازدیدها: 19773885

طلایه دار