سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ یک منبع آگاه خبر داد: گردان حضرت زینب(س) که با تروریست‌های دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در منطقه زینبیه در جنگ بود روز شنبه به عراق رسید.

 

 

 

 

 

این منبع خبری اعلام کرد که چهار هزار رزمنده عراقی در گردان حضرت زینب(س) به سمت نطقه «بلد» در شهر تکریت برای ملحق شدن گردان حضرت ابوالفضل العباس(ع) برای مقابله به جنایتکاران داعش پیوست.

این منبع افزود: این گردان که ضربات سنگینی به پیکره القاعده و جنایتکاران داعش در سوریه وارد کرده است به همراه دیگر داوطلبان به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها مسلح هستند و در کنار نیروهای امنیتی برای آزادی سریع تکریت و موصل از لوث تکفیری‌های داعش و دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) خواهند جنگید.

وی در ادامه گفت: این دو گردان مصمم هستند که داعش و بقیه تکفیری‌های وابسته به القاعده را برای همیشه از عراق پاک کنند.

حرکت داوطلبانه مردم به ویژه جوانان در استان بصره در جنوب عراق برای پیوستن به ارتش و شرکت در جنگ علیه گروه های تروریستی کماکان ادامه دارد و و هزاران داوطلب در قالب کاروان‌های بزرگ به همراه نیروهای عراقی به سمت موصل حرکت کرده‌اند.

به دنبال اعلام جهاد کفائی از سوی مرجعیت دینی عراق و دعوت به حمل سلاح برای دفاع از سرزمین و مقدسات، مردم به ویژه جوانان همچنان برای دفاع از شهرهای عراق که به دست گروه های تروریستی افتاده است، داوطلب می‌شوند.

شبکه المیادین نیز در خبری فوری گزارش داد: «نوری مالکی» نخست وزیر عراق خواستار تشکیل «اداره بسیج مردمی» برای مدیریت نیروهای داوطلب مبارزه با تروریست‌های داعش شد.


[ سه شنبه 93/3/27 ] [ 11:41 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 540
کل بازدیدها: 19772483

طلایه دار