سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

شهادت اولین افسر زن ارتش سوریه

یک بانوی عضو ارتش سوریه که روز گذشته برای عملیات مهم نظامی عازم منطقه جوبر در ریف دمشق شده بود در درگیری با تروریست‌های مخالف نظام سوریه به شهادت رسید.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ از زمان آغاز بحران سوریه بسیاری از زنان سوری که حتی برخی از آنان مادر و صاحب همسر و فرزندانی هستند، داوطلبانه برای مقابله با تروریست‌ها به ارتش این کشور ملحق شده‌اند تا در حفاظت از کشورشان و همچنین دفاع از جان فرزندانشان مشارکت کنند.

زنان، از دهه هفتاد میلادی در ارتش سوریه بوده‌اند و حتی دانشکده افسریِ ویژه‌ای در سوریه برای تربیت این زنان داوطلبِ پیوستن به ارتش وجود دارد.

خانم «شرف میرفت سعید» یکی از این بانوان سوری است که روز گذشته در درگیری با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

وی که با درجه ستوانی در ارتش سوریه خدمت می‌کرد روز گذشته برای عملیات مهم نظامی عازم منطقه جوبر در ریف دمشق شده بود که در درگیری با تروریست‌های مخالف نظام سوریه به شهادت رسید.

خانم «میرفت سعید» از اهالی شهرک "بیت یاشوط" واقع در شهر "جبلة الساحلیة" بود و به عنوان اولین بانوی شهید ارتش سوریه محسوب می‌شود. پیکر این بانوی شهید در شهرک بیت یاشوط تشییع و به خاک سپرده شد.

در چنین شرایط دشواری که سوریه هم‌اکنون در آن گرفتار شده، بر شمار زنان و مادران سوری که برای اعزام به خط مقدم نبرد با تروریست‌ها داوطلب می‌شوند، افزوده شده است.


[ سه شنبه 92/11/29 ] [ 11:1 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 254
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761131

طلایه دار