سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

پیکر یکی دیگر از شهدای مجاهد حزب الله لبنان که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید، روز گذشته با حضور گسترده مردم و سران حزبی و کشوری در شهر الظوطر غربی تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ مراسم تشییع پیکر یکی از رزمندگان حزب‌الله لبنان که طی عملیات جهادی در خاک سوریه به شهادت رسید با حضور گروه‌های مختلف از جمله برخی مسئولان حزب‌الله در زادگاه وی برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر شهید «قاسم عبد الرؤوف علّو» که هنگام اجرای وظیفه جهادی خود به شهادت رسید با حضور «حاج علی ضعون» مسئول حزب‌الله در منطقه جنوب، «شیخ عبدالکریم عُبَید» معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله، علما و شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و اهالی شهر الظوطر غربی و روستاهای مجاور برگزار شد.

شیعیان الظوطر غربی در حالی که پرچم حزب‌الله و امل، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار "لبیک یا زینب(س)" و "لبیک یا حسین(ع)" پیکر شهید «قاسم عبد الرؤوف علّو» را تشییع کردند.

تشییع پیکر شهید خیابان‌های شهر الظوطر را فرا گرفت و پس از اقامه نماز به امامت «شیخ عبدالکریم عُبَید» در گلزار شهدای این شهر و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.


[ سه شنبه 92/11/29 ] [ 9:10 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 279
بازدید دیروز: 141
کل بازدیدها: 19775465

طلایه دار