سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصویر بزرگ
 
صلاح زواوی در جمع دانشجویان و اساتید غیرایرانی دانشگاه تهران گفت: امیدوارم روزی به امامت آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری نماز جماعت را در بیت‌المقدس آزاد شده بخوانیم.
 
به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از فارس، صلاح زواوی سفیر کشور فلسطین در ایران در جشنواره روز بین‌الملل دانشگاه تهران که عصر روز گذشته(یکشنبه) با حضور اساتید و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه تهران جزء بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دنیاست و رشته‌های مختلف تحصیلی در این دانشگاه تدریس می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ایران توانسته است جایگاه رفیع خود را در جهان ثابت کند و یکی از نمونه‌های آن فعالیت دانشگاه تهران است، ‌افزود: در هر کجای ایران که به سر بردم از عظمت این امت و تاریخ آن باخبر شدم.
سفیر کشور فلسطین در ایران خاطرنشان کرد: به واقع افتخار می‌کنم که در کنار مردم ایران زندگی می‌کنم و امت ایران دستاوردهای بسیار عظیمی داشته‌اند و از روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده است دستاوردهای عظیمی را خلق کرده و به کشورهای دوست خود کمک کرده است.
زواوی با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، تاکید کرد: اکنون تاریخ بازگشته است و بسیاری از کشورهایی که در رژیم گذشته ایران جایی برای حضور نداشتند اکنون در میان ملت ایران هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی به امامت مقام معظم رهبری نماز جماعت را در بیت‌المقدس آزاد شده بخوانیم.

[ دوشنبه 90/3/9 ] [ 6:46 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 392
بازدید دیروز: 742
کل بازدیدها: 19773499

طلایه دار