سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان
سردار رادان
حضور پلیس زن نقش موثری در مرزهای کشور دارد
 

تصویر بزرگ
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر ماموریت‌های پلیس با حضور زنان پلیس انجام می‌شود، افزود: امروز پلیس‌های زن در مرز حضور دارند و به عنوان کنترل‌کننده خروج نقش‌آفرینی می‌کنند.

 
 

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از ایسنا، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در همایش ملی پلیس زن و مبارزه با موادمخدر اظهار کرد: مقوله شبیخون فرهنگی به عنوان یک موضوعی کشور را مورد هدف قرار داده است اما بعضی از ما این موضوع را جدی نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مقوله‌های شبیخون فرهنگی موضوع رواج موادمخدر سنتی و صنعتی است، افزود: در شبیخون فرهنگی دشمنان باورهای دینی و ارزشی ما را مورد هدف قرار داده‌اند که محصول آن فروپاشی خانواده است و زمانی که خانواده در جامعه از بین رود، دیگر نمی‌توان از آن جامعه ارزش‌ها، باورها و اهداف کوتاه یا بلندمدت را طلب کرد.

رادان خاطرنشان کرد: در کشور ما زنان به دلیل هوشمندی خاصی که دارند کمتر به صورت مستقیم از سوی موادمخدر مورد آسیب قرار می‌گیرند به طوری که تنها 4 درصد از دستگیرشدگان در حوزه موادمخدر زنان هستند.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: زنان به صورت غیرمستقیم از سوی موادمخدر مورد آسیب قرار می‌گیرند به طور مثال یک مرد معتاد در خانواده بیشترین آسیب را به همسرش وارد می‌کند و آن زن دچار افسردگی، سرخوردگی، عدم امید به آینده و غیره می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به لزوم پیشگیری و مقابله به عنوان یک اصل تاکید کرد و افزود: کلیه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید به موضوع اولویت پیشگیری در مقابله به عنوان یک اصل توجه کند.

رادان درباره نقش پلیس زن هم گفت: بهره‌گیری از پلیس زن پاسخگویی به مطالبات جامعه بوده است و در این راستا هر سازمان و نهادی که بتواند پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشد علاوه بر آن که اثر اقدامات خود را در جامعه خواهد دید موجب بیشتر شدن احساس امنیت در جامعه می‌شود.

وی در عین حال تصریح کرد: البته باید توجه کرد که در موضوع پلیس زن نیز ملاحظاتی داشته باشیم به طور مثال خانم‌ها با توجه به اینکه قدرت عاطفی بیشتری نسبت به مردان دارند می‌توانند نقش بسزاتری نسبت به مردان داشته باشند. همچنین زنان در حوزه مشاوره هم تاثیرگذارتر از مردان هستند


[ یکشنبه 90/3/1 ] [ 7:45 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 1291
کل بازدیدها: 19777422

طلایه دار