سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

خبرگزاری فارس: آمار شهدا و مجروحان انفجار در پادگان سپاه 33 نفر است

 

سردار شریف خبر داد؛
آمار شهدا و مجروحان انفجار در پادگان سپاه 33 نفر است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود در حالی که آخرین آمار شهدا، 17 نفر است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت: انفجار هنگامی صورت گرفت که یک محموله مهمات از زاغه در حال خارج شدن به سمت منطقه مورد نظر بود که متأسفانه به محض خروج از زاغه این حادثه اتفاق افتاد.

وی افزود: این حادثه در محلی متعلق به سازمان جهاد خودکفایی سپاه به وقوع پیوست که متأسفانه طی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است. 

شریف در پایان با اشاره به اعلام آمار 27 نفر برای شهدا در ساعات گذشته، گفت: متأسفانه نمابری که از محل وقوع حادثه دریافت گردید به علت ناخوانا بودن به اشتباه عدد 27 اعلام شده بود که ضمن عذر خواهی از مردم آخرین آمار شهدا 17 نفر اعلام می‌شود.

[ شنبه 90/8/21 ] [ 11:7 عصر ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 307
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 19761184

طلایه دار