سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی سروسامان

تصویر بزرگ
توصیه وزیر اطلاعات به جوانان ایرانی وزیر اطلاعات با بیان این که ایرانیان و جوانان فعال در فضای مجازی و اینترنت نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی کینه دارند از آنان خواست که حالت ضد صهیونیستی خود را حفظ کنند و اقدامات لازم را با روحیه انقلابی خود برای مقابله با تحرک جدید این رژیم در فضای مجازی صورت دهند




به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "حیدر مصلحی" روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران این سخنان را در پاسخ به پرسشی درباره اقدام رژیم اشغالگر صهیونیستی در ایجاد صفحه اینترنتی در فیس بوک به زبان فارسی به منظور جمع آوری اطلاعات کاربران ایرانی بیان کرد.
وی در عین حال گفت که وزارت اطلاعات نیز برای مقابله با این حرکت اقداماتی را در دستور کار دارد.
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره اقدامات این وزارتخانه در خصوص ویروس مخرب به نام "استارس" نیز گفت: اقدامات خوبی در راستای مقابله با این ویروس صورت گرفته و هشدارهای لازم در این زمینه به دستگاه‌ها داده شده است.
وی با اشاره به موفقیت ایران در مهار ویروس مخرب "استاکس نت" نیز اظهار داشت: به‌طور همزمان نیز مراقبت‌هایی برای اینکه ویروس قبلی نیز از کار بیفتد، در دستور کار است و در این زمینه خود غربی‌ها هم اعلام کردند که در هیچ نقطه‌ای از جهان مثل جمهوری اسلامی ایران مقابله با "استاکس‌نت" با موفقیت همراه نبوده است.
مصلحی در پاسخ به پرسش دیگری، از بخش تولید به عنوان هدف این ویروس برای اقدامات تخریبی نام برد.
وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه تعامل ایران با اعضای نادم گروهک تروریستی منافقین گفت: خانواده‌های این افراد به ما مراجعه می‌کنند و تقاضا دارند که امکان حضور آنها در مجاورت پادگان اشرف فراهم شود و آنها بتوانند با فرزندان خود دیدار و گفت‌وگو کنند.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است که اعضای این گروهک تروریستی را که توبه کرده‌اند، بپذیرد.
مصلحی در ادامه با اشاره به اظهارات افراد خارج شده از این گروهک تروریستی یادآور شد که اعضای این گروهک در پادگان اشرف اجازه استفاده از هیچ رسانه‌ای را ندارند و در واقع اجازه تفکر به آنها داده نمی‌شود.
وزیر اطلاعات در ادامه از رصد تمام تحرکات شرکت‌های هرمی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد و افزود: این شرکت‌ها هرازگاهی اقدام به تغییر روش و تاکتیک خود در فعالیت‌های هرمی می‌کنند که ما این موضوع را مورد توجه قرار داده و این تحرکات را رصد می‌کنیم.


[ جمعه 90/2/23 ] [ 9:25 صبح ] [ کربلایی جواد ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 499
بازدید دیروز: 754
کل بازدیدها: 19762130

طلایه دار